وزارت تعاون، کار و رفاه اتماعی شرکت سرمایه گذاری تأمین اتماعی شرکت سرماه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) شرکت سرمایه گذاری صنایع پتوشیمی (piic) شرکت مهندسی و نصب فیرمکوپارس
ایران، شیراز
خیابان قصرالدشت، چهارراه مطهری(زرگری)، پلاک 432

پیام مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی

پیام مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی

پیام مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی

 

با سلام و احترام
بسیار خرسندم که با تحویل گرفتن مسوولیت شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی تحت عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره از این پس در صف مقدم کارکنان صدیق این شرکت و شرکت های تابعه در خدمت شما می باشم. شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از بدو تاسیس یکی از استوانه های خدمت رسانی در حوزه های فنی مهندسی، تولیدی و بازرگانی به مردم شریف کشورمان به خصوص کوشندگان عرصه تولید، تجار و بازرگانان محترم بوده وبه لطف صداقت و صمیمیت کارکنان صدیقش کوشیده است تا همواره نامش قرین “اعتماد” باشد.

 

ما در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و بهره مندی از رهنمودهای وزیر محترم و مدیران عالیرتبه و سختکوش شستا و تاپیکو، به دنبال کاهش هزینه – افزایش بهره وری و هم افزایی بین گروهی با بهره مندی از آفرینندگان مدیریت نوین هستیم و بجای افزایش تعداد شرکت ها، افزایش پروژه ها را در دستور کار داریم. همچنین تکریم سهامداران و صیانت از سرمایه های آنها و تلاش در راستای حرکت و سیـر صعودی هرچه بیشتر سود، از اولویت های این مدیـریت و شرکت های زیر مجموعـه این گروه می باشد.
شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی در روند کاری جدید خود عزم ایفای نقشی سترگ در فرایندِ در حال تکوینِ حماسه اقتصادی را دارد که در نامگذاری سال 1392 از سوی مقام معظم رهبری بشارت داده شده است. چنین حماسه اقتصادی بی تردید در کنار حماسه سیاسی جاری، برکات با ارزشی را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، کشور و مردم ما خواهد داشت و آن میسر نخواهد گشت مگر با همدلی و همکاری همه آحاد کشور از جمله ما خدمتگزاران و شما همکاران گرامی.

اهم رئوس سیاست های این مدیریت به جهت حضور موثر در فرایندهای اقتصادی، خدمات فنی و مهندسی، واحد های تولیدی و بازرگانی و سرمایه ای شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی به شرح ذیل اعلام می گردد:

 

 

1-دعوت از بانک های داخلی و شرکت های سرمایه گذاری با سابقه مفید جهت مشارکت در گروه شرکتهای سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی

 

 

2-دعوت از سرمایه گذاران خارجی برای مشارکت در پروژه های جدید 

 

 

3-مکان یابی دقیق و نزدیک به خوراک مورد نیاز کارخانجات به منظور کاهش هزینه های تولید و قیمت تمام شده

 

 

4-تحقیق و پژوهش، راه اندازی و احداث زنجیره تولید متانول و …

 

 

5-اولویت در مکان یابی و ایجاد پروژه های جدید در:

 

استان خوزستان (شهرستانهای آبادان و خرمشهر و …)
استان فارس منطقه پارسیان و …
استان بوشهر حوزه نفت و گاز در منطقه عسلویه (پارس شمالی و جنوبی و ….)

 

6-افزایش ظرفیت تولید محصولات پایین دستی پتروشیمی

 

7-ارتقاء سطح تولید شرکت های تولیدی و رسیدن به حداکثر ظرفیت و توسعه ظرفیت واحد های تولیدی


8-کاهش هزینه ها ی جاری شرکت و شرکت های تابعه و همچنین بهینه سازی ماشین آلات تولیدی


9-تکریم سهامداران و کارکنان گروه و شایسته سالاری در واگذاری مسوولیت


رجاء واثق دارم که با اتکال به خداوند سبحان و در جهت اجرای سیاست های دولت خدمتگذار و بهره مندی از نیروهای متخصص و مجرب بتوانیم گامی موثر برداشته و در این رهگذر دست همه ی اندیشمندان، نخبگان و اهل فن در این مسیر را برای همکاری به گرمی می فشارم.

فریدون فدایی دولت

مدیرعامل

منبع: www.piicgroup.com