وزارت تعاون، کار و رفاه اتماعی شرکت سرمایه گذاری تأمین اتماعی شرکت سرماه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) شرکت سرمایه گذاری صنایع پتوشیمی (piic) شرکت مهندسی و نصب فیرمکوپارس
ایران، شیراز
خیابان قصرالدشت، چهارراه مطهری(زرگری)، پلاک 432

پیام سرپرست شرکت فیرمکو به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام سرپرست شرکت فیرمکو به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

امام خمینی (ره) :
حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است.

در عظمت و جایگاه والای کار و کارگر همین بس که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام بر دست‌های پینه بسته کارگر بوسه زده و توصیف جایگاه آن فرمود: این دستی است که آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند و خدا و پیامبرش آن را دوست می‌دارند.

بی‌گمان، کار مایه شرافت انسان و عامل اصلی توسعه و تعالی جوامع انسانی در همه دوران بوده و از این پس نیز نقش اصلی را در پهنه پیشرفت جامعه ایفا خواهد کرد و به یقین کارگر به عنوان پیشران و پیشگام آبادانی هر کشور و نشاط و شادمانی مردمان آن محسوب می‌شوند.

چه افتخاری برای کارگران شرکت فیرمکو پارس و صنعت نفت بالاتر از این که در ادوار و عرصه‌های مختلف کشور عزیزمان منشا اثر بوده و هستند و با نوآوری و خلاقیت و تلاش‌های ستودنی خود، مکتب نامدار صنعت نفت را در گستره صنعتی ایران اسلامی بنا نهادند و به نیکی در ترویج توسعه صنعتی و تولید محصولات با ارزش و استراتژیک از این مکتب صیانت نمودند.

ناگفته پیداست، دستاوردهای بزرگ این مجتمع عظیم صنعتی در دوران سخت کرونا، تحریم و کمبودها مرهون کار و سختکوشی شما کارکنان خدوم بوده و در آینده نیز آوازه نام بلند و زیبایتان با فکر سازنده و تلاش خستگی‌ناپذیر شما، ستایش همگان را به ارمغان خواهد آورد.

به همین مناسبت فرصت را مغتنم شمرده ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان، فرارسیدن این روز را به همه جهادگران عرصه صنعت و تولید به ویژه شما همکاران عزیز شادباش و خدا قوت می گویم و با تمسک به رحمت للعالمین و پیامبر بزرگ اسلام، بر پینه دست‌هایتان بوسه می‌زنم، توان بازوانتان را ارج می‌نهم و بیش از هرچیز عرق پیشانی‌تان را پاس می‌دارم.

اندیشه‌هایتان پرفروغ، بازوانتان پرتوان و دست‌هایتان پر برکت‌باد.
حسین عزیزنژاد
سرپرست شرکت مهندسی ونصب فیرمکو پارس