وزارت تعاون، کار و رفاه اتماعی شرکت سرمایه گذاری تأمین اتماعی شرکت سرماه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) شرکت سرمایه گذاری صنایع پتوشیمی (piic) شرکت مهندسی و نصب فیرمکوپارس
ایران، شیراز
خیابان قصرالدشت، چهارراه مطهری(زرگری)، پلاک 432

مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو:

نمایشگاه‌های صنعت نفت باید ابعاد منطقه‌ای پیدا کند/ از کشورهای جنوب خلیج فارس دعوت شود/ فیرمکو قادر به صدور خدمات مهندسی است

نمایشگاه‌های صنعت نفت باید ابعاد منطقه‌ای پیدا کند/ از کشورهای جنوب خلیج فارس دعوت شود/ فیرمکو قادر به صدور خدمات مهندسی است

مدیرعامل شرکت فیرمکو (از شرکت‌های تابعه شستا) گفت: هر چند که در حال حاضر کشور در شرایط تحریم قرار دارد و فشارها بر شرکت‌هایی مانند ما بسیار زیاد است اما امیدوارم نمایشگاه‌هایی که در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود به نحوی باشد که ما امکان معرفی خدمات و توانمندی‌هایمان در قالب خدمات مهندسی به کشورهای همسایه را پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، مهدی رضایی، مدیرعامل شرکت مهندسی و نصب فیرمکو در خصوص اهداف این شرکت برای حضور در چهارمین نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که در فروردین‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، گفت: فیرمکو سابقه‌ای طولانی مدت دارد و اکنون نیز به عنوان یک شرکت برتر در حوزه خدمات فنی و مهندسی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در حال فعالیت است. ما از پتانسیل معرفی شرکت در نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که در عسلویه (به عنوان مهد پتروشیمی ایران) برگزار می‌شود، استفاده می‌کنیم تا بتوانیم خود را بیشتر و بهتر به علاقه‌مندان این عرصه معرفی کرده و از توامندی‌هایمان به نحو شایسته‌تر برای خدمت به فعالان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی استفاده کنیم.


رضایی افزود: فیرمکو در حوزه‌های گوناگون خدمات فنی و مهندسی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت وتجربه دارد. پیشینه شرکت فیرمکو معرف توانمندی‌های این شرکت است و نمایشگاه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فرصتی برای عرضه این توانمندی‌ها است. امیدواریم این نمایشگاه یک نمایشگاه مفید و پر بازده برای تمام شرکت‌ کنندگان و فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی باشد.

مدیرعامل شرکت فیرمکو تاکید کرد: هر چند که در حال حاضر کشور در شرایط تحریم قرار دارد و فشارها بر شرکت‌هایی مانند ما بسیار زیاد است اما امیدوارم نمایشگاه‌هایی که در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود به نحوی باشد که ما امکان معرفی خدمات و توانمندی‌هایمان در قالب خدمات مهندسی به کشورهای همسایه را پیدا کنیم. نمایشگاه‌ها باید به گونه‌ای برگزار شود که بتوانیم خود را به کارفرمایان جنوب خلیج فارس و سایر کشورهای همسایه معرفی کنیم.

کشورهای جنوب خلیج فارس از کانون‌های صنعت نفت و گاز هستند و شرکت‌هایی همچون فیرمکو توانمندی حضور در این کشورها را دارند. امروزه صدور خدمات مهندسی یکی از پر پتانسیل‌ترین بخش‌ها برای درآمدزایی و ارزآوری برای کشور است. در نتیجه بسیار مناسب است نمایشگاه‌هایی که در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود ابعاد منطقه‌ای پیدا کند و از فعالان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ِ کشورهای همسایه به خصوص کشورهای جنوب خلیج فارس نیز دعوت به عمل آید.