وزارت تعاون، کار و رفاه اتماعی شرکت سرمایه گذاری تأمین اتماعی شرکت سرماه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) شرکت سرمایه گذاری صنایع پتوشیمی (piic) شرکت مهندسی و نصب فیرمکوپارس
ایران، شیراز
خیابان قصرالدشت، چهارراه مطهری(زرگری)، پلاک 432

برگزاری آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی شیراز

برگزاری آیین گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی شیراز

به گزارش روابط عمومی شرکت فیرمکو پارس مراسم افتتاحیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی و تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی شیراز با حضور جمعی از مسئولین استانی برگزار گردید. در این مراسم آقای دکتر ربانی زاده معاون اقتصادی استاندار فارس ضمن خوشامدگویی به شرکت های حاضر در نمایشگاه با اشاره پتانسیل بالای کشور جهت تبدیل شدن به قطب انرژی دنیا، از عزم جدی استانداری جهت همکاری با شرکت های فعال در این حوزه خبر داد همچنین ایشان حوزه نفت و انرژی را یکی از عرصه های مستعد در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و در پایان شرکت های مختلف حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی را به بهره گیری از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان در این حوزه توصیه نمود. در ادامه جلسه شهردار شیراز آقای دکتر اسدی ضمن خوشامد گویی به شرکت کنندگان ، از آنان جهت بهره گیری از ظرفیت های گردشگری فارس دعوت نمود. در پایان مراسم نمایشگاه رسما افتتاح گردید.

این نمایشگاه با حضور بیش از ۶۰ شرکت داخلی و خارجی رسما آغار به کار نمود و تا پنجشنبه ۲۴شهریور ماه در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس برقرار خواهد بود.