وزارت تعاون، کار و رفاه اتماعی شرکت سرمایه گذاری تأمین اتماعی شرکت سرماه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) شرکت سرمایه گذاری صنایع پتوشیمی (piic) شرکت مهندسی و نصب فیرمکوپارس
ایران، شیراز
خیابان قصرالدشت، چهارراه مطهری(زرگری)، پلاک 432

درباره شرکت

شرکت مهندسی و نصب فیرمکو پارس یکی از شرکتهای عضوگروه سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی (PIIC) با مشارکت سهام نزدیک به ۶۰ % PIIC و بقیه سهام متعلق به کارشناسان صنایع پتروشیـمی و نفت با هدف انجام پروژه های مهندسی نصب، تعمیرات، نگهداری، بازسازی، ساخت و احداث کارخانجات صنایع پتروشیمی و تقویت امر خودکفایی، در اوایل سال ۱۳۷۲ تأسیس گردید. از آنجا که در صنایع پتروشیمی آخرین تکنولوژی رشته هـای مختلف صنعتی همـراه با پدیده های نو و مکـانیزه بـکار گرفته می شود این شرکت با توجه به مسئولیت های کاری خود به منـابع نـیروی انسانی متـخصص و دستگـاههای تعمیـراتی پیشـرفته دسترسی داشته و با برخورداری از خدمات سـایر شرکت های متـخصص عضو گروه قادر به رفع نیاز صنایع پتروشیمی و سایر صنایع کشور نیز می باشد .

شرکت فیرمکو با استفاده از متخصصین کارآزموده و با تجربه خود در بخش اجرایی و خدمات فنی و با پشتیبانی بخش های ستادی قادر به اجرای طرح های بزرگ صنعتی از ابتدای شروع طرح تا مرحله راه اندازی می باشد. این شرکت با استفاده از خدمات تخصصی، فنی و مهندسی خود توانایی انجام کلیه عملیات مربوط به مطالعات فنی و اقتصادی و همچنین طراحی پایه و تفصیلی طرح ها را دارا می باشد. بطور کلی عملیات اجرای یک طرح از مرحله مطالعه فنی، مهندسی پایه و تفصیلی و اجرای عملیات نصب در زمینه های سیویل، مکانیک، برق، ابزاردقیق، پیش راه اندازی و راه اندازی و سپس انجام عملیات تعمیر و نگهداری روزمره، اضطراری و تعمیرات اساسی واحدهای صنعتی مجموعه عملیاتی این شرکت را شامل می گردد.